Forspoken سردرگم است و ضعفها و کاستیهای خود را در طراحی جهان باز به صورتی عریان نشان میدهد. بازی در بخش مکانیزمهای جادو و پارکور از ایدههای نو و جدیدی بهره میبرد. طراحی انیمیشنهای با کیفیت و بخش مبارزات و مهارتهای جادویی غنی، قربانی طراحی مراحل و دنیای جهان باز بی روح و کسل کننده بازی شده است. جریان کلی بازی از فراز و نشیبهای شدیدی رنج می برد و این اثر نتوانسته در مبحث کیفیت ثبات خود را حفظ کند. در نهایت این عدم ثبات باعث شده بازی از هم گسیخته به نظر برسد. Forspoken بسیار، بسیار بزرگتر از آن چیزی است که باید باشد و اگر از منظر مقیاس با عنوانی کوچک تر و فشرده تری سر و کار داشتیم و محتوای داستانی مراحل فرعی غنی تر و جذاب تر و صد البته دنیای آتیا پویاتر و زندهتر طراحی میشد، بازی می توانست در مسیری درست قدم بگذارد که متاسفانه این پتانسیل از دست رفته است.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ارسال نظر، وارد حساب کاربری خود شوید.