کاور بازی Tony Hawks Ride بازی Xbox 360
اسکرین شات و تصویر گیم پلی بازی Tony Hawks Ride نسخه ایکس باکس 360 (Xbox 360) تصویر شماره 1
اسکرین شات و تصویر گیم پلی بازی Tony Hawks Ride نسخه ایکس باکس 360 (Xbox 360) تصویر شماره 2
اسکرین شات و تصویر گیم پلی بازی Tony Hawks Ride نسخه ایکس باکس 360 (Xbox 360) تصویر شماره 3
اسکرین شات و تصویر گیم پلی بازی Tony Hawks Ride نسخه ایکس باکس 360 (Xbox 360) تصویر شماره 4
اسکرین شات و تصویر گیم پلی بازی Tony Hawks Ride نسخه ایکس باکس 360 (Xbox 360) تصویر شماره 5
اسکرین شات و تصویر گیم پلی بازی Tony Hawks Ride نسخه ایکس باکس 360 (Xbox 360) تصویر شماره 6
  • جدید
کاور بازی Tony Hawks Ride بازی Xbox 360
اسکرین شات و تصویر گیم پلی بازی Tony Hawks Ride نسخه ایکس باکس 360 (Xbox 360) تصویر شماره 1
اسکرین شات و تصویر گیم پلی بازی Tony Hawks Ride نسخه ایکس باکس 360 (Xbox 360) تصویر شماره 2
اسکرین شات و تصویر گیم پلی بازی Tony Hawks Ride نسخه ایکس باکس 360 (Xbox 360) تصویر شماره 3
اسکرین شات و تصویر گیم پلی بازی Tony Hawks Ride نسخه ایکس باکس 360 (Xbox 360) تصویر شماره 4
اسکرین شات و تصویر گیم پلی بازی Tony Hawks Ride نسخه ایکس باکس 360 (Xbox 360) تصویر شماره 5
اسکرین شات و تصویر گیم پلی بازی Tony Hawks Ride نسخه ایکس باکس 360 (Xbox 360) تصویر شماره 6

Tony Hawks Ride بازی Xbox 360

90,000 تومان

بازی Tony Hawks Ride برای ایکس باکس 360

تعداد:

موجود است

وضعیت موجودی
45 قلم موجود در انبار
قاب DVD بهمراه کاور رنگی دارد
چاپ روی حلقه دارد
ریجن فری - All
گروه سنی بیشتر از 12 سال
امکان بازی دو نفره بر روی یک دستگاه ندارد
تعداد دیسک یک حلقه دیسک دولایه (9)
ژانر ورزشی

بازی Tony Hawk’s Ride در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۰۹ (۲۶ آبان ۱۳۸۸) برای کنسول Xbox 360 عرضه شد. این نسخه با هدف تجربه‌ای نوآورانه منتشر شد و برخلاف نسخه‌های کلاسیک، از یک کنترلر فیزیکی خاص به شکل اسکیت‌برد واقعی استفاده می‌کرد که بازیکن روی آن می‌ایستاد و حرکات خود را برای هدایت کاراکتر داخل بازی اجرا می‌کرد. این حرکت جسورانه قرار بود گامی جدید در شبیه‌سازی اسکیت‌برد باشد، اما تجربه کاربران و منتقدان نظرات متفاوتی را به همراه داشت.

کنترلر اسکیت‌برد این بازی دارای سنسور حرکتی مادون قرمز بود که موقعیت و حرکت‌های بازیکن را شناسایی می‌کرد. در تئوری، بازیکن می‌توانست حرکاتی مثل Ollie، Kickflip و Grind را با حرکات واقعی بدن اجرا کند، اما در عمل این کنترلر چندان دقیق نبود و باعث شد گیم‌پلی برای بسیاری از بازیکنان سخت یا غیرقابل پیش‌بینی شود. با این حال، ایده‌ی کلی بازی و تلاش برای ترکیب واقعیت فیزیکی با دنیای مجازی، تحسین‌برانگیز بود.

Tony Hawk’s Ride بیشتر یک تجربه خاص برای علاقه‌مندان واقعی اسکیت‌برد محسوب می‌شود، تا یک بازی سنتی قابل تکرار. محدودیت در دقت کنترل‌ها و نداشتن عمق کافی در مراحل و گیم‌پلی باعث شد این نسخه نسبت به سایر بازی‌های سری کمتر مورد استقبال قرار بگیرد.

مرجع توضیحات: هوش مصنوعی

هنوز نظری ثبت نشده است.

برای ارسال نظر، وارد حساب کاربری خود شوید.

ممکن است همچنین علاقمند باشید به