کاور بازی Batman Arkham Knight برای نینتندو سوییچ
بازی بتمن آرخام (آرکام) نایت (شوالیه آرکام) برای نینتندو سوییچ
کاور بازی Batman Arkham Knight برای نینتندو سوییچ
بازی بتمن آرخام (آرکام) نایت (شوالیه آرکام) برای نینتندو سوییچ

دانلود بازی Batman Arkham Knight برای نینتندو سوییچ

25,000 تومان

بازی Batman Arkham Knight برای نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) کرک شده


آموزش نصب بازی های نینتندو سوییچ از طریق کامپیوتر

تعداد:

بازی کپی | مناسب دستگاه کپی‌خور

وضعیت موجودی
35 قلم موجود در انبار
گروه سنی بیشتر از 18 سال
امکان بازی دو نفره بر روی یک دستگاه ندارد
ژانر اکشن ماجراجویی
ورژن آپدیت 1.0.2
توضیحات مهم حتما فایل دریافتی را از طریق نرم افزار DBI بر روی مموری کارت نصب کنید. برای نصب از Awoo Installer استفاده نکنید!
حجم دیتا به گیگابایت 28.1 گیگابایت
ضمانت اجرا و مشخصات دستگاه تست بازی بر روی دستگاه نینتندو سوییچ کپی خور با سیستم عامل ورژن 17.0.0 و اتمسفر ورژن 1.6.2 و آخرین نسخه از سیگپچ نصب و بدون مشکل اجرا شده است.
قابل اجرا بر روی: نینتندو سوییچ کپی خور (نرم افزاری یا سخت افزاری)
فرمت فایل nsp

بازی Batman Arkham Knight یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی است که توسط Rocksteady Studios ساخته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است. این بازی در سال 2015 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی در تاریخ 16 آذر 1402 عرضه شد.

بازی Batman Arkham Knight آخرین نسخه در سری بازی‌های Batman Arkham است. داستان این بازی در شهر گاتام اتفاق می‌افتد و بتمن باید با شوالیه آرکام، یک مبارز جدید و خطرناک مبارزه کند.

یکی از ویژگی‌های مهم بازی Batman Arkham Knight، سیستم مبارزه پیشرفته آن است. در این بازی، بتمن می‌تواند از انواع سلاح‌ها و فنون در مبارزه با دشمنان استفاده کند. همچنین، بازی دارای سیستم مخفی‌کاری پیشرفته‌ای است که به بازیکن اجازه می‌دهد تا دشمنان خود را بدون جلب توجه از بین ببرد.

بازی Batman Arkham Knight به دلیل داستان جذاب، گیم‌پلی روان و گرافیک خیره‌کننده، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این بازی در سال 2015 جایزه بهترین بازی سال را از مراسم The Game Awards دریافت کرد.

مرجع توضیحات: هوش مصنوعی گوگل

ممکن است همچنین علاقمند باشید به